Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Πόνυ

Καινούργια βδομάδα ξεκινάει, οι δουλειές τρέχουν, ένα σωρό πράγματα πρέπει να γίνουν, είναι και η βδομάδα των γενεθλίων του μικρού μου που γίνεται ένα (πότε πέρασε;;), αλλά δεν αντέχω να μη σας δείξω το τελευταίο μου κουκλάκι, που έφτιαξα για ένα γλυκό κορίτσι που σήμερα γίνεται τριών!

Ένα πόνυ!


Το σχέδιο αυτό το λάτρεψα από την πρώτη στιγμή που το είδα. Ήταν από τα σχέδια που σκεφτόμουν συνέχεια και έλεγα "ΠΡΕΠΕΙ να το πλέξω"!



Συνήθως όταν βρίσκω τέτοια σχέδια που πρέπει να φτιάξω, μόλις τα φτιάχνω, νιώθω....απογοήτευση. Ίσως γιατί πάντα το αποτέλεσμα είναι διαφορετικό από αυτό που είχα φανταστεί. Όχι απαραίτητα χειρότερο, αλλά διαφορετικό. Σε αυτή την περίπτωση συνέβει το αντίθετο!Όχι μόνο δεν απογοητεύτηκα, αλλά ενθουσιάστηκα!


Είναι από μόνο του, έτσι και αλλιώς ένα φανταστικό σχέδιο (κατά την άποψη μου), αλλά το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι τα πόδια του κουνιούνται!


Τα κουμπιά δεν προσδίδουν μόνο μια τσαχπινιά στο πλεκτό, αλλά έχουν και λειτουργικό χαρακτήρα, βοηθούν τα πόδια να πηγαίνουν μπρος και πίσω!


Πρώτη φορά δοκίμασα αυτή την τεχνική και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη και είναι και αυτός ο λόγος που ενθουσιάστηκα με αυτό το πλεκτό!


Τα μάτια είναι όπως πάντα safety eyes.


Είναι από τις φορές που δεν ήθελα να αποχωριστώ το πλεκτό μου, αλλά από την αρχή στο μυαλό μου ήξερα ότι είναι το δώρο της μικρής Β. που σήμερα κλείνει τα τρία!Χρόνια πολλά γλυκό κορίτσι!

Άλλωστε κάτι μου λέει θα το ξαναφτιάξω σύντομα και ίσως και με άλλα χρώματα!
Εσάς πώς σας φαίνεται;




Καλή εβδομάδα να έχουμε-μέχρι την επόμενη ανάρτηση, φιλιά!

2 σχόλια: