Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Στα μικρά

Μικρές, απλές κινήσεις, που μπορεί να γεμίσουν την καρδιά ενός δικού μας ανθρώπου με ζεστασιά και αγάπη...

Τις τελευταίες μέρες η ψυχολογική μου διάθεση είναι πεσμένη. Και σήμερα δυο νέα που μου είπε ο άντρας μου από το τηλέφωνο, με "έριξαν" ακόμα περισσότερο...

Όσο κοιμόταν ο μικρός μου λοιπόν το πρωί, εγώ έπλεκα και τα σκεφτόμουν...

Και προσπαθούσα να βάλω θετική σκέψη, να πω "όλα θα πάνε καλά, είμαστε καλά, όλα σε λίγες μέρες θα είναι ευχάριστα". 

Και ξαφνικά, ήρθε ο ταχυδρόμος....

Με ένα πακέτο από Αγγλία, από την πολύτιμη αδερφή μου....

Γεμάτο δώρα για τα παιδιά μου. Και κάρτες με ευχές...

Και μέσα στα δώρα των παιδιών, ένα μικρό μικρό σακουλάκι. Και ένα μήνυμα. Κάτι για μένα. Τόσο μικρό και τόσο πολύτιμο. 


Λατρεύω τις (ευχάριστες) εκπλήξεις. Μου φτιάχνουν τη διάθεση και με γεμίζουν χαρά και χαμόγελα...Τα "δυσάρεστα" ακόμα υπάρχουν, αλλά τώρα τα κοιτάω με άλλη ματιά. Γιατί τα μικρά αυτά κουμπάκια με έκαναν να νιώσω την αγάπη που υπάρχει. 

Δεν έχω ιδέα που θα χρησιμοποιήσω αυτά τα κουμπάκια, αλλά ξέρω πως θα είναι κάτι γεμάτο με αγάπη!

Αδερφή μου, το ευχαριστώ είναι λίγο. Αλλά είναι μέσα από την καρδιά μου....

1 σχόλιο:

  1. Πάνω στην ώρα ήρθε το δωράκι για να σε κάνει να ξεχάσεις λίγο τα προβλήματα της εποχής που τα ίδια πάνω κάνω απασχολούν όλους μας .... Τα κουμπάκια είναι πανέμορφα !!!!!!
    Είμαι σίγουρη ότι θα τα αξιοποιήσεις όπως τους αρμόζει !!!! Άντε, άσε πίσω τις έννοιες και ρίξε το στη δημιουργία, είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία !!! Θα περιμένω να δω τι θα φτιάξει για να παίρνουμε και ιδέες δηλαδή, Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή