Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Earmuffs

Σα να έβγαλε κρύο αυτές τις μέρες...λίγο απότομα. Καιρός του ήταν όμως, μέσα Νοέμβρη πια. 

Φυσικά στο πλέξιμο την τιμητική τους έχουνε τα σκουφάκια, αλλά σήμερα θα σας δείξω κάτι διαφορετικό που έφτιαξα. 

Earmuffs! Στα παιδικά μου χρόνια τα λέγαμε "αυτάκια". Ξέρετε αν έχουν άλλη ονομασία;Η κόρη μου τα φωνάζει "ακουστικά". 



Είναι φτιαγμένα από σούπερ μαλακό νήμα, πολύ ζεστό, ενώ στο εσωτερικό τους έχουν γουνίτσα που τα κάνει ακόμα πιο απαλά για τα αυτάκια!


Το μέγεθος τους προσαρμόζεται και μπορούν να φορεθούν τόσο από παιδί όσο και από ενήλικα!



Φυσικά μπορούν να γίνουν σε ό,τι χρώμα φαντάζεστε, να μπουν λουλούδια, καρδιές, πεταλούδες, αυτοκινητάκια, αρκουδάκια, αλλά εγώ σήμερα είπα να τα κρατήσω χαμηλών τόνων και να παίξω μόνο λίγο με τα χρώματα!Θα θέλατε να τα δείτε και σε άλλα χρώματα με ή χωρίς σχέδια;


Τι λέτε;Θα φορούσατε κάτι τέτοιο;

 

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα και καλοπλεγμένα. Μου ζητάει κι εμένα η μικρή μου. Αλήθεια ,μέσα βάζεις κάποιου είδους στέκα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή