Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Ένα βάζο με λουλούδια

Κι ενώ ο χειμώνας μας έχει χτυπήσει την πόρτα, του ανοίξαμε και έχουμε μπροστά μας 3-4 μήνες κρύου, εγώ ονειρεύομαι άνοιξη και πάλι άνοιξη!

Έχω πάρα πολλά βαζάκια γυάλινα τα οποία πολλές φορές δεν ξέρω τι να κάνω...Ένα από αυτά ήταν και αυτό


με το περίεργο σχήμα, που είχαμε παλιά για βολβούς. 

Έτσι μου ήρθε η ιδέα να φτιάξω ένα βάζο για λουλούδια, για να μου θυμίζει την άνοιξη που ονειρεύομαι!Άλλωστε και τα κορίτσια μου αγαπούν τα λουλούδια.

Ξεκίνησα λοιπόν να πλέκω το σχήμα του βάζου. Από κάτω προς τα πάνω. Σε κύκλους, με στυλ amigurumi. 


Το σχήμα του βάζου ήταν μια πρόκληση και έτσι μετά από το πρώτο φαρδύ τμήμα, το "έντυσα" και συνέχισα το πλέξιμο του πάνω στο βάζο. Θα μπορούσε κάποιος να κάνει και δυο κομμάτια και να τα ενώσει, αλλά όχι εγώ!Μου αρέσουν οι προκλήσεις και δε μου αρέσουν τα ενώματα!


Τελειώνοντας έδειχνε κάπως έτσι...


 Μετά σειρά είχαν τα λουλούδια, τα οποία είχαν σα μίσχο σύρμα, ντυμένο με πράσινο πλεκτό νήμα. Ορίστε και το βάζο ολοκληρωμένο...Πώς σας φαίνεται;


Περιττό να πω ποιος τα χάρηκε πιο πολύ!



11 σχόλια:

  1. Είναι τέλειο!! Μπράβο Φωτεινή. Χαρά στην υπομονή σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλάς εσύ για υπομονή;Που όσα φτιάχνεις θέλουν ΤΗΝ υπομονή?!Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα και τα χρώματα που συνδίασες πολύ μ' αρέσουν!!!
    Τι κουκλί είναι αυτό!!!!!!!!!
    Καλώς σε βρήκα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωχο το! Και το μωρό και το βαζακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εσύ και το κοριτσάκι σου φέρατε την άνοιξη, λίγο πριν απ' τα... Χριστούγεννα. Να είσαστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα χειροποίητα δώρα τα χαιρόμαστε πολύ παραπάνω από όλα τα άλλα...και αν και στην αρχή δεν μας ενθουσίασε (τον Νικόλα πάντα εννοώ) ο καινούργιος του σκούφος γιατί είναι συναισθηματικά δεμένος με τη "μου" του τώρα πια έχει γίνει αχώριστος σύντροφος στις εξόδους μας!!! Χτες ψάχναμε κασκόλ να τον συνδυάσουμε...μα σε ολόκληρη την Κομοτηνή να μη βρούμε κάτι αντάξιο...καμπανούλες ακούω...
    ο δε παππούς του δεν μπορεί (ΑΚΟΜΑ) να πιστέψει ότι φτιάχτηκε από τα χεράκια σου...
    και εννοείται ότι στον χιονάνθρωπο έβαλα την κινεζιά...μόνο για πινιάτα τη χαραμίζω!!!! κακιούλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. These are in fact enormous ideas in regarding
    blogging. You have touched some fastidious points here.
    Any way keep up wrinting.
    Feel free to visit my web-site :: what are ringworms

    ΑπάντησηΔιαγραφή