Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Στεφανάκια για μικρά κεφαλάκια

Μετά από καιρό απουσίας, επέστρεψα με νέες ιδέες!Το καλοκαίρι με τη θάλασσα, με τα δυο μωρά, με το τρίτο που αναμένεται με το νέο έτος, με τις δουλειές και την καθημερινή (όμορφη) ρουτίνα, το πλέξιμο μου δε σταμάτησε, αλλά είχε περιοριστεί. Μετά από καιρό λοιπόν, είχα νέες ιδέες-μεταξύ μας τις είχα εδώ και 2-3 μήνες, αλλά δεν έβρισκα χρόνο να τις υλοποιήσω/ολοκληρώσω-και έτσι σήμερα σας παρουσιάζω μια από αυτές!

Πλεκτά στεφανάκια, για βάφτιση, γάμο ή κάθε άλλη ιδιαίτερη περίσταση...!



Η ιδέα μου γεννήθηκε όταν πολλές κοπέλες φέτος μου ζήτησαν πλεκτό σκουφάκι για τη βάφτιση του μωρού τους. Αγαπώ τα στεφανάκια κι έτσι σκέφτηκα "αφού ταιριάζουν τα σκουφάκια όμορφα με τα ρουχάκια, γιατί όχι και πλεκτά στεφανάκια;"





 Έψαξα για σχέδια στο Διαδίκτυο, για τρόπο "κατασκευής" τους, αλλά δε βρήκα κάτι αντίστοιχο και έτσι αποφάσισα να το τολμήσω και να τα φτιάξω με τις δικές μου γνώσεις, με τον τρόπο που πίστευα εγώ ως καλύτερο. Το αποτέλεσμα με άφησε απόλυτα ικανοποιημένη και χαρούμενη, αλλά θα μου πείτε εσείς καλύτερα. Πώς σας φαίνονται;



Και φορεμένο από την 3,5 ετών Στέλλα μου
 Εννοείται ότι γίνονται σε ό,τι μέγεθος επιθυμεί κάποιος, σε ό,τι χρώμα και με ό,τι συνδυασμό στοιχείων επάνω!Δεν υπάρχει όριο στη δημιουργία!

Δείτε στη fb σελίδα μου όλες τις φωτογραφίες από τα στεφανάκια και όχι μόνο.

6 σχόλια:

  1. Πανέμορφα και ρομαντικά!!
    Με το καλό να έρθει και το νέο μέλος της οικογένεια σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φωτεινουλα ειναι τέλεια! Ατε, με το με το καλο και το τρίτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστικά στεφανάκια Φωτεινή! Αφού δε βρήκες tutorial στο δίκτυο, μια καλή ιδέα θα ήταν να κάνεις εσύ ένα για να μαθαίνουμε κι εμείς:) Τι λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πράγματι πολύ ρομαντικά! Αυτό που φοράει η Στελλίτσα σου μου φαίνεται πανέμορφο! (Μη σου πω ότι θα μπορούσε να είναι ωραία ιδέα και για γαμο-βάφτιση, να έφτιαχνες και τα στέφανα του γάμου... ή όχι; )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά πανέμορφα όλα τα στεφανάκια. Πολλά μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή